FAQ
När ska jag vara på plats?
- På festivalen får du komma hur tidigt och stanna hur sent du vill. Du bör dock vara på plats senast 30 minuter innan din pizza ska vara klar för att hinna beställa, sätta dig och allt dedär.
Jag vill inte gå på festival, kan jag komma och äta som vanligt?
- Nej, på festivaldagar är det festivalregler som gäller. Vill du inte gå på vinfestival får du helt enkelt boka en annan dag.
Om jag inte vill gå på festival kan jag väl få pizzan takeaway?
- Nej, vi hinner inte göra några takeawaypizzor under festivalerna pga högt tryck
Vad innebär entrébiljetten?
- Entrébiljetten är en kuppong och ett sätt att minska köerna för er gäster! Ni köper en entrékuppong på 100kr per person (gäller SAMTLIGA i sällskapet) som betalas i entrén på plats. I utbyte får du en dryckeskuppong värt samma summa att handla just dryck för, både vin och alkoholfritt såklart! Då slipper vi köbildning i baren och du går ju +-0 :), win-win!
Vadå 18års gräns???
- På kvällen har vi 18års gräns för att evenemanget inte är ämnat för barn helt enkelt. Vin, partystämning och hög ljudvolym är inte en barnvänlig miljö, så dom får hänga med när vi har öppet som vanligt! Detta gäller alltså ALLA under 18, även spädbarn.
Måste jag boka om jag bara vill dricka vin och käka smårätter?
- Nejdå, boka gör du bara om du vill äta pizza. Alla får komma å ta del av festligheterna!
Kan man få ett bord på en lugn plats?
- Vi gör så gott vi kan för att fixa bra bord till alla, ha i åtanke att det är festival och mycket folk så räkna med att ni kanske får dela bord med någon annan och sådär.